VRAGEN?
Heb je vragen?
Hieronder vind je de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag!
Heb je vragen?
Hieronder vind je de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag!
Ja, dat kan. Met de promo code GPK01 kan je een gratis proefkaartje bestellen. Vergeet niet deze te activeren in je winkelmandje.
Indien wij het idee hebben dat het geen proefkaartjes zijn voor een oplage maar gewoon leuke kaartjes voor jezelf, behouden wij het recht om de order te annuleren.
Jazeker. Je kunt een proefkaartje bestellen. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen.
Let wel; proefkaartjes van echt hout zijn duur. Indien wij het idee hebben dat het geen proefkaartjes zijn voor een oplage maar gewoon leuke kaartjes voor jezelf, behouden wij het recht om de order te annuleren.
Deze naamsvermelding mooiook.nl wordt niet meer gedrukt op de kaartjes sinds 2024. Het kan voorkomen dat je de naamsvermelding nog wel in de editor ziet en ook als je de preview ziet op het moment dat je een proefkaart/oplage besteld maar we drukken het niet meer af.
Voor het drukken verwijderen wij de naamsvermelding uit het drukbestand.
Labelkaartjes worden inclusief gaatjes en ronde/rechte hoeken geleverd. De touwtjes of splitpennen worden los bijgeleverd. I.v.m. de korte levertijd dien je zelf de labels nog aan elkaar te maken.
Bij bestelling voor 12.00 uur op werkdagen worden de kaartjes en producten dezelfde dag nog verwerkt. De proefkaarten worden met brievenbuspost verzonden en zijn meestal de volgende (werk)dag in huis. De oplages worden als pakketpost met PostNL verzonden en zijn meestal binnen 1-2 werkdagen in huis m.u.v. geboorteborden, groeipapier, karton en hout, hiervan is de levertijd 2-5 werkdagen. Je ontvangt per mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst hebben wij geen controle meer over de levering. Hou er wel rekening mee dat PostNL het erg druk heeft in de zomer, december en begin januari. Soms duurt het langer voordat je pakket wordt bezorgd. PostNL bezorgt ook op zaterdag. Geef je de bestelling op vrijdagmiddag na 12.00 uur of gedurende het weekend door, dan worden de kaartjes de maandag daarop verwerkt. Je ontvangt ze dan hoogst waarschijnlijk op de dinsdag of woensdag.
Woon je in België? Hou er rekening mee dat brievenbuspost er soms wel 5 dagen over doet! Pakketpost (enveloppen of oplages) duurt meestal 1 a 2 werkdagen. Tijdens de (Nederlandse) nationale feestdagen zijn wij gesloten: Goede Vrijdag, 2e Paasdag, Koningsdag 27 april, Hemelvaartsdag 25 mei, 2e Pinksterdag, 1e Kerstdag (25 december), 2e Kerstdag (26 december).
Wij tellen de kaartjes altijd goed na er worden in principe altijd iets teveel kaartjes geleverd. Het kan zijn dat je meer kaartjes hebt ontvangen dan enveloppen. Dat is ook om een eventueel beschadigd kaartje direct te vervangen. Heb je onverhoopt toch te weinig kaartjes geleverd gekregen, laat het ons dan direct weten. Wij zullen direct actie ondernemen.
Je kan je kaartje eenvoudig bijbestellen, maar dit wordt gezien als een nieuwe order. Daarom verval je automatisch in de prijsstaffel die bij deze oplage hoort. Het is voordeliger om iets meer bij de eerste oplage te bestellen. Bijbestellen gaat vanaf 25 stuks.
Wij hebben met zorg verschillende heel veel soorten ecologisch papier geselecteerd voor onze kaartencollectie. Je kunt kiezen uit meer dan 35 soorten (!). Op de pagina papiersoorten vind je een overzicht en meer informatie over de duurzame papiersoorten. die wij aanbieden. Twijfel je, bestel dan een papierwaaier, hierop krijg je van elke papiersoort een sample toegestuurd met daarop verschillende kleuren zodat je kunt zien hoe verschillende kleuren op verschillende soorten papier uitkomen.
Hou er rekening mee dat de opties 'karton', 'groeipapier' en 'hout' een langere levertijd hebben van 2 tot 4 werkdagen.
Met code GPK01 kun je een gratis gepersonaliseerde proefkaartje bestellen. Zo kun je de kwaliteit en de kleuren van de kaartjes goed beoordelen. Wil je 2 of meer kaartjes bestellen? Dat kan, je krijgt met de kortingscode 1 kaartje gratis van ons, het restbedrag kun je afrekenen.
Eigen geuploade plaatjes of foto's kunnen prima geprint worden op hout maar hou er rekening mee dat de plaatjes niet te licht zijn van kleur. Pasteltinten geven vaak te weinig contrast met het hout. Twijfel je, bel of mail ons, we helpen je graag!
Je kunt zoveel proefkaarten aanvragen als je nodig hebt. We kunnen alleen de eerste gratis aanbieden, eventuele volgende proefkaarten hebben we extra voordelig geprijsd. De prijs van een proefkaart is € 2,50 (soms iets meer bij exclusieve papiersoorten) + portokosten. Dus voor een klein prijsje kan je makkelijk nog een nieuwe proefkaart aanvragen, indien je nog een proefkaartje thuis wil ontvangen.
Ben je een terugkerende klant? Mail ons, we activeren de kortingscode weer voor je!
Mogelijk is de orderbevestiging in de spambox terecht gekomen? Dit gebeurt vaak bij Hotmail gebruikers. Ook krijg je geen orderbevestiging als je of de voornaam, of de achternaam niet hebt ingevuld.
Ja, dat doen we. Met PostNL zijn de oplage kaartjes er vaak na één of 2 werkdagen (dus net als levering binnen Nederland), maar houd voor de zekerheid 2 werkdagen aan. De kosten voor een pakket verzending naar België bedraagt € 9,50,- Let op: proefkaartjes welke met de gewone brievenbuspost wordt verstuurd doen er soms er 5 tot 7 dagen over!
De kaarten van hout kan je, tot en met een formaat van 10 x 20 cm, met 1 postzegel verzenden (weeg het wel even na, hout is een natuurproduct en een kaartje kan soms nét iets zwaarder zijn).
Tevreden klanten vinden we superbelangrijk. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via email (team@mooiook.nl), ondersteund met een foto. Als wij dit voor 12.00 uur weten, dan is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jou anders had gemoeten. Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.
Tevreden klanten vinden we superbelangrijk. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via email (team@mooiook.nl), ondersteund met een foto. Als wij dit voor 12.00 uur weten, dan is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jou anders had gemoeten. Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.
