Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Vragen over de levering
- Zitten de touwtjes bij de labelkaartjes of moeten we die los bijbestellen?

Bij labelkaartjes leveren wij de touwtjes of splitpennen los erbij.


- Moeten wij de labelkaartjes zelf in elkaar zetten?

Labelkaartjes worden inclusief gaatjes en ronde/rechte hoeken geleverd. De touwtjes of splitpennen worden los bijgeleverd. I.v.m. de korte levertijd dien je zelf de labels nog aan elkaar te maken.


- Worden de sluitstickers direct met de kaartjes verstuurd?

De sluitstickers worden altijd verstuurd samen met je kaartjes. Heb je alleen sluistickers besteld dan worden deze ook binnen 2 werkdagen afgestuurd.


- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Mogelijk is de orderbevestiging in de spambox terecht gekomen? Dit gebeurt vaak bij Hotmail gebruikers. Ook krijg je geen orderbevestiging als je of de voornaam, of de achternaam niet hebt ingevuld.


- Is het mogelijk om enveloppen eerder te ontvangen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Dan kan je alvast beginnen met schrijven of plakken. Via je account kun je de enveloppen op ieder gewenst moment bestellen. Op de pagina enveloppen kun je het gewenste aantal, formaat en de kleur kiezen. Plaats het in je winkelmandje en reken vervolgens af. De enveloppen worden met pakketpost verstuurd, dit houdt wel in dat er verzendkosten in rekening worden gebracht.

- Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bij bestelling voor 12.00 uur op werkdagen worden de kaartjes en producten dezelfde dag nog verwerkt. De proefkaarten worden met brievenbuspost verzonden en zijn meestal de volgende (werk)dag in huis. De oplages worden als pakketpost met PostNL verzonden en zijn meestal binnen 1-2 werkdagen in huis m.u.v. geboorteborden, groeipapier, karton en hout, hiervan is de levertijd 2-5 werkdagen. Je ontvangt per mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst hebben wij geen controle meer over de levering. Hou er wel rekening mee dat PostNL het erg druk heeft in de zomer, december en begin januari. Soms duurt het langer voordat je pakket wordt bezorgd. PostNL bezorgt ook op zaterdag. Geef je de bestelling op vrijdagmiddag na 12.00 uur of gedurende het weekend door, dan worden de kaartjes de maandag daarop verwerkt. Je ontvangt ze dan hoogst waarschijnlijk op de dinsdag of woensdag.



Woon je in België? Hou er rekening mee dat brievenbuspost er soms wel 5 dagen over doet! Pakketpost (enveloppen of oplages) duurt meestal 1 a 2 werkdagen. Tijdens de (Nederlandse) nationale feestdagen zijn wij gesloten: Goede Vrijdag, 2e Paasdag, Koningsdag 27 april, Hemelvaartsdag 25 mei, 2e Pinksterdag, 1e Kerstdag (25 december), 2e Kerstdag (26 december).


- Ik heb minder kaartjes ontvangen dan besteld.

Wij tellen de kaartjes altijd goed na er worden in principe altijd iets teveel kaartjes geleverd. Het kan zijn dat je meer kaartjes hebt ontvangen dan enveloppen. Dat is ook om een eventueel beschadigd kaartje direct te vervangen. Heb je onverhoopt toch te weinig kaartjes geleverd gekregen, laat het ons dan direct weten. Wij zullen direct actie ondernemen.


- Onze kaarten zijn niet naar wens geleverd. Wat nu?

Tevreden klanten vinden we superbelangrijk. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via email (team@mooiook.nl), ondersteund met een foto. Als wij dit voor 12.00 uur weten, dan is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jou anders had gemoeten. Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.


Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Mail ons. Wij helpen je graag!

TELEFOON
Liever even bellen? Mail ons voor een belafspraak.

E-MAIL
team@mooiook.nl