Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Vragen over de levering
- Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bij bestelling voor 12.00 uur op werkdagen worden de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.
De proefkaarten worden met brievenbuspost verzonden en zijn meestal de volgende (werk)dag in huis.
De oplages worden als pakketpost met PostNL verzonden en zijn meestal de volgende dag in huis. Je ontvangt per mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst hebben wij geen controle meer over de levering. Hou er wel rekening mee dat PostNL het erg druk heeft in december en begin januari. Soms duurt het langer voordat je pakket wordt bezorgd.
PostNL bezorgt ook op zaterdag. Geef je de bestelling op vrijdagmiddag na 12.00 uur of gedurende het weekend door, dan worden de kaartjes de maandag daarop gedrukt en verstuurd. Je ontvangt ze dan dinsdag.

Woon je in België? Hou er rekening mee dat brievenbuspost er soms wel 5 dagen over doet! Pakketpost (enveloppen of oplages) duurt meestal 1 a 2 werkdagen.

Tijdens de (Nederlandse) nationale feestdagen zijn zowel wij als de drukkers gesloten:

Goede Vrijdag - 14 april (vrijdag)
2e Paasdag 17 april (maandag)
Koningsdag 27 april (donderdag)
Hemelvaartsdag 25 mei (donderdag)
2e Pinksterdag 5 juni (maandag)
1e Kerstdag 25 december (maandag)
2e Kerstdag 26 december (dinsdag)

- Is het mogelijk om enveloppen eerder te ontvangen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Dan kan je alvast beginnen met schrijven of plakken. Via je account kun je de enveloppen op ieder gewenst moment bestellen. Op de pagina enveloppen kun je het gewenste aantal, formaat en de kleur kiezen. Plaats het in je winkelmandje en reken vervolgens af. De enveloppen worden met pakketpost verstuurd, dit houdt wel in dat er verzendkosten in rekening worden gebracht.

- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Mogelijk is de orderbevestiging in de spambox terecht gekomen? Dit gebeurt vaak bij Hot-mail gebruikers. Ook krijg je geen orderbevestiging als je of de voornaam, of de achternaam niet hebt ingevuld. (Deze error in de site proberen wij nu te laten maken).

- Worden de sluitstickers direct met de kaartjes verstuurd?

De sluitstickers welke online staan zijn op voorraad en dus direct leverbaar. Je kunt de sluitzegels eenvoudig bestellen via de website. Mocht het ontwerp van jouw keuze er niet bij staan, kies dan voor "Sluitsticker zelf maken" en ontwerp je eigen sluitsticker welke past bij je kaartje. Houd hierbij wel rekening met een langere levertijd (enkele werkdagen).
We proberen altijd wel de "Sluitstickers op maat" dezelfde dag te versturen als de kaartjes als je alles in 1x hebt besteld.

- Onze kaarten zijn niet naar wens geleverd. Wat nu?

Tevreden klanten vinden we superbelangrijk. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via email (team@mooiook.nl), ondersteund met een foto. Als wij dit voor 12.00 uur weten, dan is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jou anders had gemoeten. We raden ook aan om hier over te bellen op 06-19806980 (Iris).
Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.

- Ik heb minder kaartjes ontvangen dan besteld.

De drukpers telt de kaartjes automatisch af en er worden in principe altijd iets teveel kaartjes geleverd. Het kan zijn dat je meer kaartjes hebt ontvangen dan enveloppen. Dat is ook om een eventueel beschadigd kaartje direct te vervangen. Heb je onverhoopt toch te weinig kaartjes geleverd gekregen, laat het ons dan direct weten (telefoon: 06-20988112). Wij kunnen dit checken via het log op de drukpers en zullen direct actie ondernemen.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
Sylvia Lourens: 06-20988112
(ma, di en do van 9.00 tot 17.00 uur)
Iris Mager:06-19806980
(ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur)

E-MAIL
team@mooiook.nl