Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Inloggen
- Hoe kan ik inloggen?

Rechtsboven in de website zie je een icoontje (account) met een poppetje. Wanneer je hierop klikt, kan je inloggen of een nieuwe account aanmaken.

- Hoe bestel ik de oplage van ons kaartje?

Dat gaat best gemakkelijk. Je logt in in je account en je kiest het kaartje dat je hebt gemaakt en al helemaal klaar hebt. Je past de laatste gegevens aan en controleert nogmaals alle teksten (zoom hiervoor even goed in). Helemaal tevreden? Klik op "Controleer & Bestel" om het kaartje in zijn geheel nog te zien. Dan klik je op "Bestel oplage". Je komt nu in het winkelmandje waar je het aantal en papiersoort kan aangeven. Je ziet dan ook direct de prijs. Hier kan je ook de enveloppen erbij bestellen, net als sluitstickers of adresetiketten. Wil je nog een ander kaartje in je winkelmandje plaatsen, dan kan je op "Verder winkelen" klikken of naar je account gaan om een kaartje te selecteren en eventueel aan te passen. Is je winkelmandje helemaal klaar? Ga naar de volgende stap om je gegevens in te vullen en je verzendadres op te geven. Daarna ga je naar de betaalpagina. Zodra de betaling akkoord is, komt de order bij ons binnen. Kaartjes voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd met pakketpost en heb je meestal al de volgende dag in huis!

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Mail ons. Wij helpen je graag!

TELEFOON
Liever even bellen? Mail ons voor een belafspraak.

E-MAIL
team@mooiook.nl