Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Bestellen van de oplage
- Onze baby is geboren, hoe bestel ik mijn kaart?

Hoera, jullie kindje is geboren! Je kunt zelf de geboortedetails aanpassen op je kaart en dan de definitieve order plaatsen. Heb je ook aan enveloppen gedacht? Je hoeft ons niet meer te mailen of bellen, tenzij er specifieke vragen of wensen zijn. Voor 12.00u besteld is dezelfde dag verwerkt. De levertijd binnen Nederland en België is 1-2 werkdagen, m.u.v. hout en karton, dit duurt iets langer.


- Krijg ik korting als ik 2 varianten kaarten bestel?

Als je bij de oplage 2 verschillende kaarten besteld, bijvoorbeeld een geboortekaartje met een kraamfeest uitnodiging en een geboortekaartje zonder kraamfeest uitnodiging, of in het geval van trouwkaarten, een daggast uitnodiging en een avondgasten uitnodiging kun je de staffel aanhouden van de totaal som van de kaarten. Bijvoorbeeld, je bestelt 35 daggasten kaarten en 75 avondgasten kaarten (totaal 110 stuks) , is de prijs voor een kaartje de staffel van 100 - 125 stuks. Mail ons je ordernummer met het verzoek dat je in aanmerking wilt komen voor de staffelkorting. Wij storten vervolgens het verschil terug via Multisafepay. Het kan een paar dagen duren voordat dit op je rekening staat. Let op: dit geldt alleen voor oplages binnen 1 bestelling. Plaats je nadien nog een nabestelling, dan wordt dit gezien als een nieuwe order.

- Wanneer bestel ik de oplage?

Zodra je kindje is geboren (of zodra je tevreden bent met je trouwkaart), ga je naar je account om je kaartje aan te passen met de definitieve gegevens. Lees alles nog eens goed na (een spelfout is zo gemaakt, zoom daarom in de editor even goed in) en ga naar de volgende stap. Hier zie je precies hoe je kaartje is geworden. Dan kan je verder gaan met "Bestel oplage". In de volgende stap geef je aan hoeveel kaartjes je wenst en op welk papiersoort. Ook kan je hier nog enveloppen toevoegen, adresstickers of sluitstickers. Wil je nog een kaartje in je winkelmandje toevoegen, dan kan dat. Ga gewoon naar dit kaartje toe. Je winkelmandje blijft bewaard. Je kan vooraf alvast wel zelf een proefkaart bestellen. Dit werkt op dezelfde manier, alleen klik je dan op "Bestel proefkaart".

- Moet ik mijn bestelling al ruim van tevoren aanmelden?

Nee hoor, dat is niet nodig (het kan eigenlijk ook niet). Je hebt je bewerkte kaartje opgeslagen in je account. Deze pas je aan als je kindje geboren is.
Vervolgens kun je de gewenste oplage bestellen en afrekenen.

- Controleren jullie de bestelling van mijn oplage ook?

Bij binnenkomst van een oplage kijken we altijd even met je mee. We kijken of te tekst en illustraties netjes zijn uitgelijnd en of het geheel goed uitkomt. Ook kijken we of er geen rare dingen op de kaart staan. Eigenlijk controleren we datgene wat we bij machte zijn te controleren, de geboortegegevens kunnen wij niet voor je controleren. Check dit zelf heel goed voordat je definitief bestelt! Als we twijfel hebben, dan nemen we even contact met je op. Ondanks dat we een controle doen, blijf je wel zelf verantwoordelijk voor eventuele fouten. Maar we doen dus ons best om dat te helpen voorkomen, een stukje service van MOOIOOK!

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Drukwerk zoals geboortekaartjes, posters en stickers worden op bestelling geproduceerd en kunnen daarom helaas niet worden geretourneerd. Als je ontevreden bent over je bestelling dan horen we dat natuurlijk heel graag, laat ons dit weten op team@mooiook.nl.
Overige artikelen zoals enveloppen kun je binnen 14 dagen na levering retourneren naar onderstaand adres, onder vermelding van je bestelnummer. Zorg ervoor dat je pakket voldoende is gefrankeerd. We vergoeden de kosten van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen middels de betaalmethode waarmee je je bestelling hebt betaald.

Retouradres:
MOOI OOK
Jeverweg 2-1
9723 JE Groningen

- Kan ik makkelijk bijbestellen?

Je kan je kaartje eenvoudig bijbestellen, maar dit wordt gezien als een nieuwe order. Daarom verval je automatisch in de prijsstaffel die bij deze oplage hoort. Het is voordeliger om iets meer bij de eerste oplage te bestellen. Bijbestellen gaat vanaf 10 stuks.

- Kan het logo MOOIOOK.nl verwijderd worden?

Deze naamsvermelding mooiook.nl op het kaartje is ter bescherming van ons auteursrecht. We hebben dit bewust zo klein mogelijk geplaatst. Het is helaas niet mogelijk om deze naamsvermelding te verwijderen.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
Sylvia Lourens: 06-20988112
(ma, di en do van 9.00 tot 17.00 uur)
Iris Mager:06-19806980
(ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur)

E-MAIL
team@mooiook.nl